Isnin, 10 September 2012

Nak warm up selepas berpuasa

Bersama Ucu tersayang ( jun 2012 )
Ngantok sangat ni.
Assalammualaikum.......n selamat malam.( sbb masa aku tgh ada idea ni mlm )


Masa sekolah dulu,aku takde hal punye kalau cikgu BM aku suruh buat karangan.
Tu masa zaman sekolah.Sekarang ni aku pening kepala apa nak tulis kat blog aku.
Bukan apa,aku asyik baca blog orang lain,tp blog aku tak de cerite pun.
Hmm..............


Gigi taring ( atas )
Malam ni aku nak citer pasal hero kecil ku-ASHRAF IKHWAN.
Sekarang ni AI dah umo 10 bulan.Dia dah ada 4 batang gigi.2 gigi bawah n baru tumbuh 2 btg gigi taring ( atas ).

* sori gambo memanjang.



Sekarang ni dah tak nak dok dlm walker lg, dia nak tolak walker tu pulak.mungkin berlatih nak berjalan kot.

Berposing ngan walker ( mei 2012 )


Tu lah dia keletah si kecil ku.

Dalam 2 ,3 hari ni aku carik mood nak mjht semula.sebab dah cuti lama.Tu yang naik lemak tu.


Ok lah,pakaian utk di lipat dlm bakul sdg menunggu tu...........



Assalammualaikum.........selamat tido........







2 ulasan:

Pen Biru berkata...

ala kesiannya..tido smapai terlentok

siti kamariah berkata...

masa ni,dia tgh ngantok sgt.kite org dok sibuk kemas umah masa ni bulan posa.yg abg2 pun x larat nak layan,bawak diri sampai terlentok tu.......